vakantiepark beekse bergen

Zoals jullie vast al wel op mijn Instagram hebben gezien, verblijven wij momenteel op Vakantiepark Beekse Bergen. In maart zijn wij hier ook geweest en aangezien onze vakantie naar Italië niet door kon gaan, zijn wij naast Recreatiepark TerSpegelt ook hier nog een aantal dagen aan het genieten.

In deze blog ga ik jullie een aantal foto’s laten zien van dag 1 en 2 op Vakantiepark Beekse Bergen. We gingen op autosafari, maakten een wandeling door de dierentuin en bezochten de knutselclub.

Bij aankomst waren we nog iets te vroeg om gelijk al het huisje in te kunnen, dus deden we eerst een rondje autosafari. Ivan kreeg een flesje en zo reden we door de autosafari. Ivan zat druk om zich heen te kijken en had het echt wel door als er wat langs de auto heen liep of als er dieren zaten/liepen. Hier zaten 2 jachtluipaarden. Een andere waren we daarvoor al tegen gekomen die liep langs de weg. Ook die werd door Ivan goed gevolgd.

vakantiepark beekse bergen

Elin haar favorieten naast de zebra’s. De giraffen. Hier lagen ze allemaal lekker te liggen en hoe leuk, er was ook een baby giraf. Mooi gezicht.

Tijd om in te checken en naar ons huisje te gaan. We kregen een Luipaard huisje. We hadden overigens een gewone Jungalow met zoals je ziet in de weerspiegeling, uitzicht over het water. Super mooi.

Dit is dus ons uitzicht. Erg mooi. Als beide kinderen wat ouder zouden zijn en veel samen buiten spelen zou ik wel kiezen voor een kidsjungalow. Deze hadden wij de vorige keer ook. Dan heb je een stuk terras die omheind is. Waar ze dus niet zo uit kunnen en bijv. het water in kunnen vallen.
In de avond gingen we nog even een uurtje zwemmen en toen was het alweer tijd om lekker te gaan slapen. Wij keken nog even de voetbalwedstrijd van het Nederlands Elftal en gingen daarna ook naar bed.

De volgende ochtend kregen we bezoek van deze ganzen. En het werden er steeds meer. We verdenken de vorige ‘bewoners’ ervan ze te hebben gevoerd haha. Meerdere keren per dag komen de ganzen voorbij om even te kijken of er nog wat te halen valt. En as we speak komen ze alweer aan haha.

Rond 10 uur ging ik met Elin naar de Djambo Club. Hier was een knutseluurtje. Ze gingen hier een fotolijstje op papier maken van crèpe papier. Elin maakte een hartje. Daarna ging ze nog met de andere kindjes en het animatieteam spelen en was het tijd om weer terug te gaan.

Na Ivan zijn ochtenddutje gingen we weer naar de dierentuin. Dit keer gingen we er door heen lopen. We hebben deze dag ongeveer de helft van de dierentuin gehad. De andere helft pakken we morgen. Dan gaan we de autosafari voor de helft rijden, daar parkeren en vanuit die kant het park in lopen.

Deze 2 olifanten stonden heel dicht bij. Deze foto is niet ingezoomd. Elin vond het maar niets, die grote olifanten. Haha. En moesten we dus snel doorlopen.

De neushoorns kan je in de autosafari ook zien, maar meestal staan ze dan wat verder weg. Hier staan ze aardig dichtbij zoals je kunt zien.

vakantiepark beekse bergen

Na de lunch gingen we nog even de autosafari doen en gingen we richting het huisje. Ook deze foto is wederom niet ingezoomd en reden we dus zo dicht achter een Dromedaris langs. Haha. Lekker uitzicht. Hij stond namelijk midden op de weg en leek zich niet te gaan verplaatsen.

Tot slot, zagen we deze mooie giraffen weer en gingen we richting ons huisje. In de middag hebben we niet zo veel meer gedaan. Na het avondeten was het weer zwemtijd. Ik wachtte tot Ivan wakker was en liep ook richting het zwembad. Ivan kreeg daar een flesje van mij en we liepen met z’n allen weer terug.

Op dag 3 ga ik met Elin naar een leuk event. Hierover later meer op mijn blog. En morgen zal het wel weer dierentuin en zwemmen worden. En vrijdag wellicht nog een bezoekje aan Speelland.
Als je hier op Vakantiepark Beekse Bergen een accomodatie hebt geboekt krijg je er een attractiepas bij. Hiermee kan je gratis naar de Beekse Bergen, Speelland en krijg je korting op een aantal andere parken nog.